O projektu
Klient, přední provozovatel e-shopu s donáškou potravin až do domu, nás oslovil s poptávkou na sjednocení svých offlinových výstupů (polep vozů, CLV kampaň po celé Praze, letáky a reklama v novinách). Vycházeli jsme z daného logotypu, navrhli a aplikovali způsob vizuální komunikace, včetně nové typografie. Designový koncept jsme pak celou dobu drželi v jednoduchých tvarech a jasných sděleních.
Polep auta
Polep vozidel musel být osobitý a jasně rozeznatelný od konkurence. Z designu auta měla být patrná nejen svěžest a mladost ale hlavně rychlost. Právě rychlost, jednu z hlavních výhod Rohlíku, jsme zdůraznili nejenom aerodynamickými liniemi a barvou, ale i hardsellovým sdělením.
Věříme, že je to částečně i naše zásluha, že se klientovi tak daří, protože jeho auta s naším designem můžete v ulicích vidět i dnes.
Polep auta
Polep vozidel musel být osobitý a jasně rozeznatelný od konkurence. Z designu auta měla být patrná nejen svěžest a mladost ale hlavně rychlost. Právě rychlost, jednu z hlavních výhod Rohlíku, jsme zdůraznili nejenom aerodynamickými liniemi a barvou, ale i hardsellovým sdělením.
Věříme, že je to částečně i naše zásluha, že se klientovi tak daří, protože jeho auta s naším designem můžete v ulicích vidět i dnes.
CLV kampaň
Nemalou výzvou pro nás bylo vyrobit CLV kampaň s novým vizuálním stylem. Ta měla ukázat celé spektrum sortimentu klienta. A to za pouhých 12 dní. Pustili jsme se tedy do obřího nákupu, který jsme naaranžovali a nafotili. Po následné postprodukci jsme výstupy zapracovali do grafické podoby, kterou jste mohli vidět po celé Praze v několika variantách.
Tiskoviny
Finální grafiku jsme následně použili v řade jiných výstupů. například na reklamních plochách v denících METRO, IDNES, letácích, nebo billboardu. Vše bylo pečlivě konzultováno a schvalováno s klientem.
Tiskoviny
Finální grafiku jsme následně použili v řade jiných výstupů. například na reklamních plochách v denících METRO, IDNES, letácích, nebo billboardu. Vše bylo pečlivě konzultováno a schvalováno s klientem.