O projektu
Jack je online průvodce po Praze. Pomáhá turistům, aby zažili Prahu naplno a bezpečně. Na webových stránkách si můžete vybrat z celé řady tématických balíčků, ve kterých najdete spoustu užitečných informacích a tipů o daném tématu. Dále zde najdete praktické rady, díky kterým se z návštěvy Prahy stane nezapomenutelný zážitek.
2 weby
Pro tento projekt jsme navrhli 2 webové prezentace – hlavní web projektu určený turistům a businessový určený partnerům, kteří se chtějí do projektu zapojit.
Pro lepší pochopení a odlišení B2B a BTC komunikace jsme rozdělili barevnou palety na tmavou a světlou. Navíc jsme upravili i logo Jacka – učesali jsme mu rošťácký rozcuch a přidali knírek.
2 weby
Pro tento projekt jsme navrhli 2 webové prezentace – hlavní web projektu určený turistům a businessový určený partnerům, kteří se chtějí do projektu zapojit.
Pro lepší pochopení a odlišení B2B a BTC komunikace jsme rozdělili barevnou palety na tmavou a světlou. Navíc jsme upravili i logo Jacka – učesali jsme mu rošťácký rozcuch a přidali knírek.
Prohlédněte si weby
Vizuální identita
Prvotní návrh vizuální identity nepočítal s pozdějším rozdělením projektu na dvě části a pracoval s kombinací všech barev navržené palety. Postupem času, kdy vznikla potřeba mít 2 samostatné weby, jsme používání oranžové a růžové barvy oddělili samostatně pro každý web, čímž se dobře odlišila B2B a B2C část projektu a zároveň se zachoval celkový jednotný vizuál.
Vizuální identita
Prvotní návrh vizuální identity nepočítal s pozdějším rozdělením projektu na dvě části a pracoval s kombinací všech barev navržené palety. Postupem času, kdy vznikla potřeba mít 2 samostatné weby, jsme používání oranžové a růžové barvy oddělili samostatně pro každý web, čímž se dobře odlišila B2B a B2C část projektu a zároveň se zachoval celkový jednotný vizuál.
Podstránky
Po dokončení vizuální identity přišla na řadu tvroba webových stránek a mobilní aplikace. Postarali jsme se jak o UX řešení, tak UI design obou zmíněných dle aktuálních trendů se zachování jedinečnosti identity. Nespočet různých podstránek od nabízených balíčků a jejich detailních výpisů, přes platební proces po uživatelský dashboard.
Aplikace
Součástí naší práce byl také návrh webové aplikace, kterou turisté využívají pro rychlý a pohodlný přístup k informacím ze zakoupených balíčků. Můžete si zde například sestavit vlastní itinerář (plán dne) s přehledným zobrazením trasy na mapě. Také zde máte přístup k informacím o konkrétních památkách nebo možnost snadného hledání restaurací, toalet a dalších praktických míst v okolí.
Aplikace
Součástí naší práce byl také návrh webové aplikace, kterou turisté využívají pro rychlý a pohodlný přístup k informacím ze zakoupených balíčků. Můžete si zde například sestavit vlastní itinerář (plán dne) s přehledným zobrazením trasy na mapě. Také zde máte přístup k informacím o konkrétních památkách nebo možnost snadného hledání restaurací, toalet a dalších praktických míst v okolí.
Ilustrace
Protože je Jackův brand založený na barevné vektorové grafice bez fotek, bylo potřeba vytvořit i sadu ilustrací na míru. Mimo ilustrace použité na hlavní stránce jsme vytvořili sjednocený set 15 ilustrací k tématickým zážitkovým balíčkům.
Ilustrace
Protože je Jackův brand založený na barevné vektorové grafice bez fotek, bylo potřeba vytvořit i sadu ilustrací na míru. Mimo ilustrace použité na hlavní stránce jsme vytvořili sjednocený set 15 ilustrací k tématickým zážitkovým balíčkům.
Responsivita
Základem tvorby webu je mobile-first design, na který jsme samozřejmě mysleli. Díky tomu si uživatel může vytvořit itinerář na počítači z pohodlí, a potom si už jenom užít cestu Prahou s online průvodcem v ruce.